Saturday 31 December 2011

HARI GRADUASI FORM 5 SAINS 2011


Hari Graduasi Form 5….




          Ini adalah kelas saya iaitu kelas 5 sains di SMK TAN SRI ABDUL KADIR…
Pada 10 November yg lalu saya  dan pelajar tingkatan 5 telah di anugerahkan sijil graduasi tamat sekolah yg disampaikan oleh dun tenggaroh. Ramai pelajar yg turut trbabit dlm majlis ini.


Ini adalah dun tengggaroh yg menyampaikan sijil kepada semua pelajar tingkatan 5 yang terbabit di dalam majlis ini…



Yang ini pula ialah pengetua sekolah kami Tn. Hj. Maon Bin Marsini…






Ini ialah Rafiudin Bin Ahmad..
Beliau adalah merangkap kpada ketua kelas bg kelas kami iaitu 5 sains..
Beliau mempunyai nama manjanya yg trsendiri iaitu TAPA….
Beliau adalah pelajar terbaik sekolah bg g
olongan lelaki…
hihihihhi….












Ini pula ialah penolong ketua kelas kami iaitu Zaiti Nazua Binti Samiran…
Dia adalah pelajar paling rajin dalam kelas kerana dia sgt rajin mengemas kelas pada bila2 masa…
Dan mungkin ada harapan untuk menjadi isteri mitali suatu hari nanti…
Huhuhuhuhu….Jangan marah ye!!!!














WWWAAUUUU!!!!!!
Jgn salah faham…
Akrab kan…
Mereka berdua ini just member dan rasenya xlebih dari itu kot….HUHUHHU
Yg perempuan itu namanye Nur Khalijah Binti Abdullah..
Beliau adalah penolong ketua pengawas sekolah ini..
Dan lelaki macho bersongkok itu pula ialah Mazeli Bin Masturi…
Beliau adalah pengawas biasa sperti saya jugak….




Ini adalah Barisan pengawas dalam kelas kami…
ooopppp!!!! Tapi kenapa gmbar saya tak ada ye…
hehehhee…Itu rahsia…. Yg berdiri dari kiri itu adalah Khalijah… Disebelahnya pula ialah ketua pengawas iaitu Abdul Mujib Bin Hanipah.. Yg berada di tngah-tengah pula ialah AMIR FARID…Yg kedua dari kanan ialah Mazeli dan perempuan paling kanan ialah Nur Aswana Binti Mahani…



Yg berdiri di belakang paling kiri ialah Nurul Fatiah Fatin Binti Shahran… Dia ini seorang yg nk nak dikatakan ganas tidak kerana Nampak keayuannye nk ckp lembut pulak saya rase serba salah kerana ada kalanya dia ini garang mengalahkan HARIMAU pun ada…huhhuhuhu… Jgn marah ea…. Yg bediri di belakang paling kanan pula ialah Nor Fariza Binti Ngadiran… dia ni kira kata jenis yg agak pendiam lah jugak orangnye… Yg duduk paling kiri ialah Nur Azzahrah Binti Ahmad.. Dia ini boleh dikatakan agk tidak kisah dalam pergaulan… Di sebelahnya pula ialah Farhana Binti Gani… Dia ni jenis yg tak kesah dan oleh sebab itulah dia selalu diganggu oleh temam-teman aq yg lelaki… Yg duduk kedua dari kanan ialah Nor Intan Diana Binti Hasut…Dia ni seorang yg nk saya cakap anti sosial tidak dan nk ckp dia ni seorang yg bersosial lagilah Jauh… Cuma dia ini jenis yg tidak suka diganggu oleh orang lain terutama lelaki… Oleh sebab itulah dia ni selalu kena dengki oleh kawan-kwan saya yg degil semacam itu… Sebab selagi kita hidup di DUNIA ini kita tidak akan tinggal bersendirian kerana kita memerlukan kawan ataupun seseorang….

Di sekolah saya juga mempunyai satu kumpulan nasyid yg dipimpin oleh ustaz saya iaitu USTAZ SHAHRUL RIZAL BIN MOHD SATI…. Kumpulan ini telah memenangi beberapa anugerah tetapi saya tidak dapat nyatakan kerana saya dah tak ingat..hihihihi… Jangan marah ea….



Yg berdiri paling kiri ialah Mohd Abu Suffian Bin Syafie… Orangnye kalau nk diikutkan sememangnya degil.. Tetapi usah dirisaukan kerana dia telah dijinakkan oleh salah seorang yg berada dalam kelas kami juga…..huhhuhuhu!!!! Itu rahsia.. Tak boleh bagi tahu..
Disebelahnya pula ialah Anuar Bin Yunus…Dia ni saya xdapt nak pastikan kerana ada kalanya dia ni pemalu mengalahkan perempuan tapi bula di tengok-tengok kembali dia ni agak ganas mcm lelaki….hhurmmm!!! Pape pun yg penting dia BAHAGIA……
Yg berdiri paling kanan pula ialah Mohd Ahsraf Bin Kamsin…. Dia ni boleh dikatakan ramai lah aweks tapi jangan salah faham???? Dia ni bukan PLAYBOY Cuma adakalanya dia ada jugak lah mcm 2…HAHAHAHAHA!!!!!
Dan dua dari kanan pula ialah Iwan (bukan nama penuh sebab name penuhnya saya lupalah..HIHIHHIHIH!!!!)  Kalau dia ni baru boleh dikatakan PLAYBOY sebab tak penah cukup dengan satu aweks… Paling kurang mesti ad simpanan dia sorang ke dua orang….



Ini pula ialah Adam

Dia salah seorang dari anggota kumpulan nasyid di sekolah kami…
Dia ni seorang ygagak peramah tetapi panas baran…
Jadi kami semua dh tak kesah dan dia dari kelas 5 SS….

Ini adlah saudara Faizul Hafizi Bin Ahmad… Dia juga ialah lagi seorang ahli kumpulan nasyid kumpulan ini…
Dia ni nak ckp seorang yg pemalu tak jugak kerana dia ni boleh diketogorikan sebagai PLAYBOY jugak lah tp tidak lah serius sangat… Sebab kerana dia ni semua awek orang dia kacau… Kira dia ni kaki  langgar ar punye orang… HUHUHUHUHU…. Jangan marah ea…
Just joking….





Ini pula ialah Norizan Bin Muhammad… Dia ni adlah seorang budak yang sangat degil tetapi dia sudah mempunyai jodohnya….



Hahaha… Sesiapa yg mengetaui kisah ini… Diam-diam sudah…hahahahaha…




Ini ialah Mohd Azam Bin Ahmad…. Kalau pasal dia ni..
saya NO COMENT…..





Ini pula ialah Nur Syafarin Bin Norsin…. Dia ni adalah rakan saya dan juga orang blok saya…
Dia ni salah seorang dari rakan saya yg memasuki syarahan peringkat kebagsaan…
Pape pun mengenai budak ni saya tak tahu..HAHAHAHAHA….











Dia ni pula Shahira…
Dia ni seorang yg pemalu nk amik gambar...
Ni pun beruntung dapat pic dy ni…
Pape hal tentang dia saya NO COMENT… Nanti gaduh lah pulak kalau saya cakap lebih-lebih nanti….









Dan ini adalah saya…. Kepada sesiapa tak suke gambar ni or nk coment pape saya tak kesah…
hahahaha….

1 comment:

  1. salam..

    singgah sini sambil folo ur blog..

    *****4

    ReplyDelete